همشهری آنلاین: ستاد سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، از تعلق بلیت‌های رایگان این دوره جشنواره به گروه‌های آموزشی و دانشجویان تئاتر در چهار دانشگاه خبر داد.

تئاتر فجر

به گزارش ایسنا، ستاد برگزاری این جشنواره با اولویت قرار دادن دانشجویان تئاتری و با توجه به اهمیت و منزلت حضور این دانشجویان، بلیت‌هایی رایگان را در اختیار مدیران گروه‌های تئاتری دانشگاه‌های تهران، هنر، سوره و هنر و معماری دانشگاه آزاد قرار خواهد داد.

با توجه به کاهش سالن‌ها و محدودیت صندلی‌ها در این دوره از جشنواره تئاتر فجر، این گام در جهت بهره‌برداری هرچه بیشتر دانشجویان تئاتر از این رخداد فرهنگی برداشته شده است.

پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که از ساعت 12 ظهر امروز آغاز شده بود، با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد.

روابط عمومی سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تنها پس از گذشت یک ساعت از آغاز پیش‌فروش اینترنتی، بلیت‌های سه نمایش به اتمام رسید.

حسن جودکی، مدیر سامانه فروش بلیت جشنواره تئاتر فجر، در این رابطه گفت: «بلیت‌های سه نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی آتیلا پسیانی، «کامنت» به کارگردانی یوسف باپیری و «ووwow» به کارگردانی تینو صالحی در ساعت اولیه پیش فروش اینترنتی به پایان رسید.»

او در ادامه اضافه کرد: «همچنین بلیت‌های دیگر نمایش‌هایی که در سالن‌های سمندریان و چهارسو به صحنه می‌روند، به سرعت رو به پایان است.»

پیش فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره تئاتر فجر از ساعت 12 ظهر یکشنبه 28 دی ماه آغاز شده است و علاقه‌مندان برای خرید می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر از یکم تا ۱۲بهمن ماه ۹۳برگزار می‌شود.

کد خبر 284706

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha